poniedziałek, 28 marca 2011

Makijaż wiosenny dla rudowłosej:)

Połączenie zieleni i złotej pomarańczy to idealna kolorystyka makijażu dla kobiet o ciepłym typie urody jakim jest Asia, moja modelka a zarazem świetnie rozwijający się Manager Oriflame.

W makijażu Asi postawiłam na kontrastujące barwy. W załamaniu powieki zastosowałam butelkowy zielony kolor, który kontrastuje z ognistym kolorem włosów Asi. Powiekę ruchomą pokryłam złotą pomarańczą, natomiast wzdłuż górnej linii rzęs narysowałam niebieska kreskę, która uzupełnia cały makijaż i stylizacyjnie została dopasowana do chusty Asi. Czarną maskarą wytuszowałam rzęsy, ciemnym brązowym cieniem przyciemniłam brwi. W makijażu Asi oczy stanowią pierwszy plan, dlatego na usta nałożyłam błyszczyk
w delikatnym różowym odcieniu.
Moja rada: jeżeli mocno akcentujesz oczy usta pozostaw w delikatnym naturalnym kolorze.
Partie pod oczami i wewnętrzne kąciki rozświetliłam korektorem. Cała twarz została pokryta podkładem mineralnym w kolorze zbliżonym do naturalnego koloru skóry Asi.
Następnie opruszyłam twarz pudrem transparentnym.




Zdjęcia zostały wykonane przez Monikę Replin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz