sobota, 2 kwietnia 2011

Próbny makijaż ślubny


Makijaż ślubny powinien łączyć cechy makijażu dziennego i fotograficznego. Ma on za zadanie dyskretnie podkreślać piękne rysy twarzy a jednocześnie tuszować wszelkie niedoskonałości, jak blizny, sińce, zaczerwienienia, przebarwienia. Powinien być delikatny, świetlisty i trwały.


W próbnym makijażu ślubnym dla Maty postawiłyśmy na delikatność i naturalność. Za pomocą gąbeczki rozprowadziłam podkład zgodny z kolorem cery Marty, do zatuszowania delikatnych sińców użyłam rozświetlającego korektora a następnie dla zmatowienia i utrwalenia makijażu na całą twarz Marty nałożyłam puder transparentny. Kolorystykę oczu zachowałyśmy w delikatnych kolorach zarówno matowych jak 
i połyskujących, które będą współgrać z kolorem wiązanki Marty. Ustom nadałyśmy delikatnego blasku, kości policzkowe zostały bardzo delikatnie podkreślone bronzerem, brwi zaakcentowałyśmy brązowym ołówkiem a rzęsy wytuszowałyśmy, dodałyśmy kępek dla wzmocnienia spojrzenia.
Całość makijażu utrwalamy specjalnie przeznaczonym do tego fixatorem. W ten sposób wykonany makijaż będzie mógł zdobić Pannę Młodą przez całe przyjęcie weselne. 














Czekam na opinie jak Wam się podoba propozycja makijażu ślubnego dla Marty:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż,lekki,naturalny.Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba mój próbny makijaż.Iga jest bardzo fajna osoba,na spotkaniu dużo rozmawiałyśmy jakie kolory lubię,jak będzie wyglądać moja wiązanka ślubna itd po czym doradziła i wykonała dla mnie makijaż który możecie zobaczyć na zdjęciu.Szczerze mogę polecić Igę jako wizażystkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Marto za te miłe słowa i mam nadzieje że spotkamy się już niedługo:)
    Do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonujesz prześliczne makijaże, są super. Bardzo mi się podobają! :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń