poniedziałek, 14 marca 2011

Makijaż dla blondynki

A teraz propozycja makijażu dla blondynki z udziałem Ewy Sulej jako modelki:), która podczas sesji zdjęciowej czuła się jak „ryba w wodzie” i mam nadzieję, że będę mieć jeszcze niejedną okazję do wykonania dla niej makijażu.



Cera Ewy posiada drobne mankamenty, które potrzebowały delikatnego krycia i wyrównania kolorytu. Przewodnim motywem kolorystycznym była chusta Ewy w różowo-fioletową panterkę. Tak więc dobrałam kolory aby odpowiadały całej stylizacji. Wewnętrzny kącik pozostawiłam w kolorze naturalnym ale
z delikatną poświatą jasnego cienia. Środkową część powieki ruchomej zaakcentowałam bardzo jasnym kolorem różowym, natomiast do wykończenia makijażu użyłam koloru ametystowego (purpurowo-fioletowego), który pięknie podkreślił naturalny niebieski kolor tęczówki Ewy a zarazem nadał świeżości spojrzeniu, natomiast cienka czarna kreska na górnej powiece dodaje głębokości spojrzeniu. 
Dopełnieniem jest szminka w odcieniu delikatnego różu. Twarz wymodelowałam ciemnym podkładem i na koniec rozświetliłam pudrem transparentnym w pyłku. 
Mam nadzieje, że się Wam podoba i czekam na komentarz:)
A więcej zdjęć można zobaczyć na blogu Moniki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz