poniedziałek, 14 marca 2011

Makijaż wieczorowy

Tym razem przygotowałam dla Was makijaż wieczorowy:)
Moją modelką była Ewelina Wyrzykowska, II wicemiss w konkursie Miss Ziemi Siedleckiej 2009
a także finalistka Miss Polonia Mazowsza.


Cera Eweliny nie wymagała większego krycia tak więc dodałam jej kolorytu za pomocą podkładu i ukryłam cienie pod oczami korektorem. W makijażu Eweliny wyzwanie stanowią jej oczy, ze względu na małą powierzchnię powieki ruchomej, dlatego zdecydowałam się użyć ciemniejszego cienia w zagłębieniu powieki co dodało spojrzeniu tajemniczości i wyrazistości, natomiast do rozmycia ciemnego koloru użyłam różowo-czerwonego cienia, który idealnie komponował się ze strojem. Wewnętrzne kąciki oczu rozświetliłam jasnym, ciepłym kolorem. Delikatnie przyciemniłam brwi. Kolejnym etapem było wymodelowanie twarzy pudrem brązującym i różem rozświetlającym. Usta rozjaśniłam jasną pomadką-balsamem w kolorze koralowym, tym samym je powiększając. A do wykonania tych zdjęć zaprosiłam Monikę Replin.


8 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż oraz przemiła wizażystka, która ma dar artystyczny :).Sesja odbywała się w miłej atmosferze pod okiem Moniki Replin i mam nadzieję że jeszcze nie raz się taka powtórzy :). Jestem bardzo zadowolona z makijażów ,które wykonywała mi Iga także gorąco polecam :D !!

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziękuje Wam bardzo,
    miło takie rzeczy przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bez makijażu nie miałaby szans na żaden tytuł miss...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma kompletnie wyglądu... makijaż świetny gorzej z "modelką" ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przeciętna ta miss. Nieźle musiała narzucać się, aby wygrać. Mówi się, że każda alkowe odwiedza wtedy wygrywa.

    OdpowiedzUsuń