poniedziałek, 21 marca 2011

Smokey Eyes

Kilka dni temu wraz z Moniką zrealizowałyśmy sesje zdjęciową dla imienniczki Moniki, przesympatycznej mamy dwóch synów, w kilku stylizacjach.
W pierwszej stylizacji wykonałam dla Moniki makijaż w kolorystyce różowo-fioletowej, która komponowała się z kolorem bluzki Moniki jak i podkreśliła jej duże mocno brązowe oczy.


Cera Moniki jest w odcieniu lekkiego brązu, nadałam jej wygładzenia za pomocą podkładu i podkreśliłam bronzerem kości policzkowe. Na powiekach położyłam zarówno fioletowy jak i różowy cień a kącik wewnętrzny rozjaśniłam jasnym kolorem a dla wzmocnienia spojrzenia na górnej powiece narysowałam niebieską kreskę.
Usta pozostawiłyśmy w jasnym różowym kolorze.
Natomiast w kolejnej stylizacji na potrzeby sesji zdjęciowej makijaż dzienny zamieniliśmy na klasyczne Smokey Eyes, które są świetną propozycją na imprezowy wieczór, gdzie na prawie całej powiece "króluje' kolor czarny. W makijażu dla Moniki użyłam również kępek sztucznych rzęs.








Czekam na Wasze komentarze, w który makijażu podoba się Wam Monika:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz