niedziela, 15 maja 2011

Makijaż do sesji zdjęciowej


Przedstawiam Wam kilka ujęć z sobotniej sesji zdjęciowej Eweliny, którą miałam okazje pomalować 
po raz kolejny:)


























Cera Eweliny nie wymagała większego krycia tak więc dodałam jej kolorytu za pomocą podkładu,
cienie pod oczami rozjaśniłam korektorem mineralnym. A całą twarz opruszyłam pudrem ryżowym. 
Na całą górna powiekę nałożyłam jasny cień, w samych wewnętrznych kącikach dodałam świetlistego pyłku, a następnie pigment w kolorze złota. Natomiast cały zewnętrzny kącik oka wymodelowałam za pomocą ciemnego grafitowego koloru, głęboko wychodząc poza kącik nadając tajemniczego spojrzenia Ewelinie. Cała dolną powiekę pomalowałam niebieskim połyskującym cieniem. Rzęsy mocno wytuszowałam. 
Za pomocą bronzera podkreśliłam kości policzkowe. Przyciemniłam brwi a usta zostawiłam w naturalnym kolorze.













I co wy na to ?? Czekam na wasze opinie :)

3 komentarze:

  1. Dla mnie BOMBA!:) Iga jesteś naprawdę świetna!;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się:) Chętnie skorzystam kiedyś z Twoich usług:) Ile taki makijaż kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy może Pani podać nr telefonu do siebie? bo na blogu nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń